Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 1 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nowy Tir !!
01-30-2012, 07:33 AM
Question Nowy Tir !!
Siema niedawno zaczełem grac w Germany Track Simulator i jestem zielonyBig Grin .Mam pytanie czy w GTS można kupować nowe Tiry Z Góry Dzięki za OdpowiedzHuhHuhHuh[/align][/font]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Reklama

01-30-2012, 04:47 PM
RE: Nowy Tir !!
Tak musisz przejść przez trzy firmy spedycyjne, a potem możesz kupować trucki.

Nie trawa, nie wóda, nie dziwki, dragi do życia w godności potrzeba odwagi.
01-30-2012, 06:54 PM
Dzięki Ci Bardzo.I jak dodałem tira(mod)to też będzie w Salonie do kupienia???
01-30-2012, 07:32 PM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-30-2012 07:32 PM przez grubson 123.)
Jasne możesz kupić też garaż na jakieś 500 tyś. i kupić max 5 ciężarówek a potem je modyfikować.W garażu możesz zmienić tira na innegoSmile

zapraszam na gg 22145520 i na skype grzegorz.groszek2
ETS Rządzi!!!!!!!!Cool
01-30-2012, 07:35 PM
Grubson to do Ciebie.Jak dodałem Tira do Euro Truck Simulator ETS to nie ma go w salonie musze kupić garaż zeby go kupić czy co?! z Góry Dzięki za Odp.
02-02-2012, 01:45 AM
w ETS nie masz garażu !
Jak zaczynasz grę to odrazu znajdujesz się w salonie i kupujesz! Jak wstawiłeś mod to powinien on być już lub powinien podmienić jakiś ciągnik!

Jak pomogłem daj +1
Reklama

02-03-2012, 08:04 PM
jeśli chcesz to wejdz w moje dokumenty german truck simulator save na którym grasz 1 czy 2 będzie tam game otwierasz to za pomocą notatnika i szukasz money_account i old_money ale w każdym muszą być te same liczby np w money_account 999999 i w old money 999999 potem zmykasz krzyżykiem i wyskoczy czy chcesz zapisać zmiany klikasz tak zamykasz wszystko wchodzisz w german truck simulator wybierasz zapis i wczytujesz go gdy gra się uruchomi będziesz miał dużo kasy i kupujesz tira lecz będziesz musiał dowiez ładunek do firmy po tem dostajesz kupionego tira i jesteś kierowcom niezależnym Smile