eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST
Import modelu Haulin (.scs) oraz wyciągnięcie tekstur potrzebnych do zmoda. - Wersja do druku

+- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl)
+-- Dział: Wasza Twórczość
(/forum-167.html)
+--- Dział: Modelowanie 3D (/forum-268.html)
+---- Dział: Pomoc (/forum-272.html)
+---- Wątek: Import modelu Haulin (.scs) oraz wyciągnięcie tekstur potrzebnych do zmoda. (/thread-24505.html)

Strony: 1 2


Import modelu Haulin (.scs) oraz wyciągnięcie tekstur potrzebnych do zmoda. - kaczoreek83 - 02/11/2014 07:24 PM

witam, a więc tak jak w temacie, potrzebuję pomocy, jeśli ktoś wie i chcialby mi pomoc, to niech pisze niżej, pozdrawiam.


RE: Import modelu Haulin (.scs) oraz wyciągnięcie tekstur potrzebnych do zmoda. - Michal_Z_gno - 02/11/2014 07:40 PM

Opisz jak możesz trochę dokładniej ten problem bo nie bardzo wiadomo z której strony to ugryźć.

Co do samej sprawy to textury są w formacie .dds i należy je wyciągnąć z pliku .scs który rozpakowuje się winrarem lub 7zip-em.
Ogólnie do zmoda importuję się plik .pmg który też jest w tym .scs więc musisz rozpakować plik .scs i dopiero importować z niego model do zmoda.


RE: Import modelu Haulin (.scs) oraz wyciągnięcie tekstur potrzebnych do zmoda. - kaczoreek83 - 03/11/2014 03:03 PM

O, o coś takiego mi chodzi, jak to rozpakować?


RE: Import modelu Haulin (.scs) oraz wyciągnięcie tekstur potrzebnych do zmoda. - Michal_Z_gno - 03/11/2014 03:15 PM

Ogólnie pliki .scs to nic innego jak zwykłe archiwum w formacie zip.
Więc możesz to rozpakować programem WinRar lub darmowym 7zip
Ogólnie postępuje się z tym jak z każdym plikiem spakowanym w archiwum.
Jak będziesz później pakować to z powrotem do .scs to pakować to w format .zip i wybierasz metodę kompresji "bez kompresji".

Co do tego pakowania to możesz jeszcze zmienić na koniec końcówkę .zip na .scs choć to też nie jest jakiś wymóg bo gry od SCS Software akceptują oba formaty (.zip i .scs).


RE: Import modelu Haulin (.scs) oraz wyciągnięcie tekstur potrzebnych do zmoda. - kaczoreek83 - 03/11/2014 03:18 PM

sorki za pp, a więc tak, udało mi się zimportować model, jednak nie działają tekstury, tak to wygląda w folderze, sorki, ale nowy jestem jesli chodzi o haulina.

Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść. by Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść., on Flickr


RE: Import modelu Haulin (.scs) oraz wyciągnięcie tekstur potrzebnych do zmoda. - Michal_Z_gno - 03/11/2014 03:28 PM

Więc tekstury masz i są to pliki z końcówkami .dds
Odpalić je możesz programie Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść. (jest to darmowy program obsługujący tekstury w wielu grach).

A co do importu to jak model zaimportował się do zmodelera a nie ma textur to najprawdopodobniej podałeś złą ścieżkę do base.scs przy imporcie.

Ogólnie przy imporcie modelu do zmodelera musisz wybrać ścieżkę gdzie masz wypakowany ten plik .scs
Image

np. Jak wypakowałeś plik .scs na pulpit to podajesz tam pulpit.


RE: Import modelu Haulin (.scs) oraz wyciągnięcie tekstur potrzebnych do zmoda. - Perkins - 03/11/2014 03:37 PM

Michał, tylko że na ETS2 jest inaczej, napisz na GG: 24136369 to ci postaram się pomóc. Smile


RE: Import modelu Haulin (.scs) oraz wyciągnięcie tekstur potrzebnych do zmoda. - [TPI]xAdikk95 - 03/11/2014 03:42 PM

Perkins nie ma różnicy czy ETS2 czy HAULIN to jest tak samo


RE: Import modelu Haulin (.scs) oraz wyciągnięcie tekstur potrzebnych do zmoda. - Michal_Z_gno - 03/11/2014 03:42 PM

Perkins Ale mu chodzi o import modelu (z haulina do zmoda) a ten jest taki sam jak we wszystkich grach od SCS-u


RE: Import modelu Haulin (.scs) oraz wyciągnięcie tekstur potrzebnych do zmoda. - Perkins - 03/11/2014 03:44 PM

Niech podbije na GG ja mu już to wszystko wytłumaczę i zaimportowanie dds itp i modelu.