[Help] - Wersja do druku +- eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl) +-- Dział: Wasza Twórczość (/forum-167.html) +--- Dział: Modelowanie 3D (/forum-268.html) +---- Dział: Pomoc (/forum-272.html) +---- Wątek: [Help] (/thread-29207.html) |
[Help] - norbertgrzegorzewski - 23/03/2015 07:41 PM Jaki zrobić mat jak będzie? material : "eut.dif.fx" { texture[0] : "proporczyk.tobj" ambient : { 0.200000 , 0.200000 , 0.200000 } diffuse : { 0.800000 , 0.800000 , 0.800000 } specular : { 1.000000 , 1.000000 , 1.000000 } tint : { 1.000000 , 1.000000 , 1.000000 } shininess : 50 } http://static.pokazywarka.pl/i/5751994/720406/screen.jpg?1427136073 RE: [Help] - MirM - 24/03/2015 09:43 AM Nie znam się na modelowaniu, ale ktoś zrobił mi proporczyk do K100. Pliki .mat wyglądają tak: W kabinie: material : "eut2.dif.spec" { texture[0] : "/vehicle/truck/kenworth_k100/interior/vimpelrussia.tobj" <- tu musisz podać pełną swoją ścieżką do Twojego pliku "proporczyk.tobj" texture_name[0] : "texture_base" diffuse : { 1 , 1 , 1 } specular : { 0.0313726 , 0.0313726 , 0.0313726 } shininess : 4 add_ambient : 0 aux[1] : { 0 , 0 } } Jeżeli proporczyk ma być widoczny na zewnątrz kabiny, to plik .mat wygląda tak: material : "eut2.dif.spec" { texture[0] : "/vehicle/truck/kenworth_k100/vimpelrussia.tobj" <--- tu również musisz podać swoją scieżkę texture_name[0] : "texture_base" diffuse : { 0.8 , 0.8 , 0.8 } specular : { 1 , 1 , 1 } shininess : 50 add_ambient : 0 aux[1] : { 0 , 0 } } Aktualnie w base ETS2 w wersji 1.16.x nie ma już .mat --> "eut.dif.fx" |