Prefab, parking i miejsce generowania AI - Wersja do druku +- eTrucks.pl • Od 17 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl) +-- Dział: Wasza Twórczość (/forum-167.html) +--- Dział: Modelowanie 3D (/forum-268.html) +---- Dział: Pomoc (/forum-272.html) +---- Wątek: Prefab, parking i miejsce generowania AI (/thread-29787.html) |
Prefab, parking i miejsce generowania AI - RadolSzczecin - 10/04/2015 07:45 PM Pilnie potrzebny specjalista Problem jest w prefabie stacji paliw, gdzie mamy miejsce parkingowe z generowaniem się samochodów AI. Problem w tym że w jednym miejscu generowane są 2 modele nałożone na siebie jeden na drugim i w dodatku stojące odwrotnie. Sprawdzając w blenderze zauważyłem dwie linie w drzewku VIS odpowiadające (chyba) za to, gdzie obie linie odpowiadają za to samo miejsce generowania. Osobiscie najchetniej akurat w tym miejscu całkowicie bym chciał usunąć generowanie tych samochodów na widocznych po prawej 2 miejscach parkingowych. http://s21.postimg.org/gdoytgzp2/stacja_model.jpg Teraz pytania: 1) Czy poprzez skasowanie tego (odpowiednich wierszy w drzewku) w blenderze uzyskam ten efekt? 2) Próbowałem sam to zrobić i sprawdzić efekt za nim zapytałem, lecz mam drugi problem - export modelu.Wywala mi okno z błędami. Dla pewności wszystko z czego składa się model oraz sam model umieściłem w jednym katalogu, przypisałem w pliku .pmd , także odpoiwednio przypisałem MAT'y i pliki .tobj oraz dds'y. Wszystkko ma poprawne ścieżki. Model miał ogólnie 3 warianty ale już dla pewności je pokasowałem i dałem tylko jeden wariant 'default'. Model uparcie jednak exportuje mi sie z błędami i niepoprawnie - jeśli nawet go nie modyfikuje w blenderze. Z reguły pytam i proszę o pomoc w momencie kiedy wyczerpały mi sie wszelkie pomysły i jestem w kropce bo to co na mój rozum powinno działać prawidłowo jednak nie działa tak jak powinno. Gdyby się ktoś znalazł kto wie w czym moze być problem i mu się bardzo nudziło to proszę o kontakt. |