eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST
Szukam matu - Wersja do druku

+- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl)
+-- Dział: Wasza Twórczość
(/forum-167.html)
+--- Dział: Modelowanie 3D (/forum-268.html)
+---- Dział: Pomoc (/forum-272.html)
+---- Wątek: Szukam matu (/thread-30548.html)



Szukam matu - kacpero1050 - 10/05/2015 07:33 PM

Szukam matu na tabliczkę podświetlaną dif_lum nie flary.


RE: Szukam matu - Paweł - 10/05/2015 07:40 PM

material : "eut2.unlit.vcol.tex" {
texture[0] : "xxx.tobj"
texture_name[0] : "texture_base"
diffuse : { 1.0 , 1.0 , 1.0 }
}


RE: Szukam matu - kacpero1050 - 11/05/2015 09:54 AM

(10/05/2015 07:40 PM)Trucker Paweł napisał(a):  material : "eut2.unlit.vcol.tex" {
texture[0] : "xxx.tobj"
texture_name[0] : "texture_base"
diffuse : { 1.0 , 1.0 , 1.0 }
}

A to będzie działać w GTS?


RE: Szukam matu - Michal_Z_gno - 11/05/2015 01:20 PM

(11/05/2015 09:54 AM)kacpero1050 napisał(a):  
(10/05/2015 07:40 PM)Trucker Paweł napisał(a):  material : "eut2.unlit.vcol.tex" {
texture[0] : "xxx.tobj"
texture_name[0] : "texture_base"
diffuse : { 1.0 , 1.0 , 1.0 }
}

A to będzie działać w GTS?

Nie bo to jest mat do ETS2

Jeśli chodzi o GTS to nie powiem dokładnie bo dawno nie robiłem nic do tej gry ale powinno wystarczyć dodanie w pliku mat wartości eut.dif.lum na początku + teksura z kanałem alpha na którym to co ma się świecić będzie białe a reszta czarna.

Czyli może być np. coś takiego:
material : "eut.dif.lum" {
texture[0] : "xxx.tobj"
texture[1] : "/material/environment/vehicle_reflection.tobj"
ambient : { 0.300000 , 0.300000 , 0.300000 }
diffuse : { 0.800000 , 0.800000 , 0.800000 }
specular : { 1.000000 , 1.000000 , 1.000000 }
tint : { 1.000000 , 1.000000 , 1.000000 }
shininess: 100
}

Ps. Kiedyś też coś było o daniu elementu który ma świecić w jakieś drzewko w zmodzie ale to bardziej tyczyło globu w volvo. Ale tu niech lepiej się wypowiedzą osoby co nadal tworzą mody do GTS-a.