Szukam matu - Wersja do druku +- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl) +-- Dział: Wasza Twórczość (/forum-167.html) +--- Dział: Modelowanie 3D (/forum-268.html) +---- Dział: Pomoc (/forum-272.html) +---- Wątek: Szukam matu (/thread-30548.html) |
Szukam matu - kacpero1050 - 10/05/2015 07:33 PM Szukam matu na tabliczkę podświetlaną dif_lum nie flary. RE: Szukam matu - Paweł - 10/05/2015 07:40 PM material : "eut2.unlit.vcol.tex" { texture[0] : "xxx.tobj" texture_name[0] : "texture_base" diffuse : { 1.0 , 1.0 , 1.0 } } RE: Szukam matu - kacpero1050 - 11/05/2015 09:54 AM (10/05/2015 07:40 PM)Trucker Paweł napisał(a): material : "eut2.unlit.vcol.tex" { A to będzie działać w GTS? RE: Szukam matu - Michal_Z_gno - 11/05/2015 01:20 PM (11/05/2015 09:54 AM)kacpero1050 napisał(a):(10/05/2015 07:40 PM)Trucker Paweł napisał(a): material : "eut2.unlit.vcol.tex" { Nie bo to jest mat do ETS2 Jeśli chodzi o GTS to nie powiem dokładnie bo dawno nie robiłem nic do tej gry ale powinno wystarczyć dodanie w pliku mat wartości eut.dif.lum na początku + teksura z kanałem alpha na którym to co ma się świecić będzie białe a reszta czarna. Czyli może być np. coś takiego: material : "eut.dif.lum" { texture[0] : "xxx.tobj" texture[1] : "/material/environment/vehicle_reflection.tobj" ambient : { 0.300000 , 0.300000 , 0.300000 } diffuse : { 0.800000 , 0.800000 , 0.800000 } specular : { 1.000000 , 1.000000 , 1.000000 } tint : { 1.000000 , 1.000000 , 1.000000 } shininess: 100 } Ps. Kiedyś też coś było o daniu elementu który ma świecić w jakieś drzewko w zmodzie ale to bardziej tyczyło globu w volvo. Ale tu niech lepiej się wypowiedzą osoby co nadal tworzą mody do GTS-a. |