Beta 1.22 - Wersja do druku +- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl) +-- Dział: Euro Truck Simulator 2 (/forum-288.html) +--- Dział: Nowości ze świata ETS2 (/forum-287.html) +--- Wątek: Beta 1.22 (/thread-34834.html) |
Beta 1.22 - .:KoxTrucker:. - 28/11/2015 08:58 AM Aktualizacja 1.22 właśnie wchodzi w fazę publicznych testów na platformie Steam. Niesie ona za sobą masę poprawek i ulepszeń (patrz na dole wpisu), jednakże dla nas główną nowością są Kontrakty – czyli nowa forma rozgrywki oparta o World of Trucks. Podczas tych testów będziemy obserwować sprawność naszych serwerów, i szukać błędów w naszym systemie zarządzania kontraktami. Jak zwykle liczymy na Wasze opinie i zgłoszenia potencjalnych błędów lub problemów. Nowa forma rozgrywki jest zaimplementowana zarówno w samej grze jak i serwerach World of Trucks. Pierwszą rzeczą, którą zobaczycie odwiedzając Rynek Pracy World of Trucks będzie strona wyboru miasta. Kontrakty są pierwszym z kroków do stworzenia równoległej rozgrywki tak jak ma to miejsce w standardowym trybie gry. Kontrakty są realizowane oddzielnie, pozycja pojazdu podczas wykonywania kontraktu jest śledzona i przechowywana niezależnie od standardowych dostaw. System Kontraktowy pozwala po prostu wybrać miejsce, z którego rozpoczniecie swoją podróż w tym alternatywnym trybie rozgrywki. Otrzymaliśmy wiele pytań dlaczego zmierzamy właśnie w tym kierunku podczas gdy jest wiele innych ciekawych rzeczy i funkcji do zaimplementowania którymi możemy i powinniśmy się zająć. Przyglądając się samym kontraktom, widać że nie zmieniają one zasadniczo rozgrywki, ale jak wiadomo nie od razu Rzym zbudowano. Naszą długofalową wizją jest stworzenie nadrzędnej gry z rozgrywką sieciową, bogatym rynkiem pracy, elementami RPG, wirtualnymi firmami oraz ostatecznie z trybem gry wieloosobowej. Aby dotrzeć z punktu A do punktu B musimy osiągnąć wiele kamieni milowych, przetestować wiele rzeczy, i będziemy szczęśliwi jeśli przez ten czas z nami zostaniecie. Kontrakty są tylko pierwszą rzeczą z wielu nad którymi pracujemy. Podczas trwania testów, w zależności od ilości odkrytych błędów, możemy zmieniać główną strukturę funkcjonowania mechanizmu kontraktów. Prosimy mieć na uwadze, że wszystko co osiągnięcie podczas testów aktualizacji 1.22 zostanie wyzerowane z dniem premiery wersji stabilnej dostępnej publicznie. Jednak to nie wszystkie zmiany obecne w tej aktualizacji. Kolejną wartą omówienia zmianą jest rozbudowanie symulacji o wsparcie dla europejskiego systemu identyfikacji właściwości opon. Przy okazji dodaliśmy możliwość wyboru koloru elementów ogumienia. W zasadzie jest to dopiero początek naszego większego zainteresowania tym elementem gry, aby niedługo przygotować większy wybór opon i felg. Przyjrzyjmy się temu, co dla Was przygotowaliśmy.... ROZGRYWKA
POJAZDY
KOD • jeśli oś sprzęgła nie jest ustalona podczas używania H-Shiftera, ciągnik sam będzie sterował sprzęgłem (tak jak przy użyciu przełożeń sekwencyjnych) • jeśli układ skrzyni jest nazwany (nowy atrybut „name”), ciąg nazwy jest pokazywany w grze dla lepszej identyfikacji • zatrudnieni kierowcy są bardziej wydajni, gdy są przypisani do lepszych pojazdów • definiowany limit dla ilości zleceń na rynku offline (g_job_distance_limit) • definiowana odległość LOD dla pieszych, ruchu ulicznego i zaparkowanych aut; mnożnik standardowej odległości (g_lod_factor_pedestrian, g_lod_factor_traffic, g_lod_factor_parked) • Config dla wyłączenia autoparkowania (g_auto_parking_disabled) • Config dla wyłączenia pokazywania Route Advisor-a gdy ten został uprzednio ukryty (g_keep_adviser_hidden) • naprawiono znikające tekstury na słabszych kartach graficznych w systemie OSX • ulepszono fizykę i równowagę naczep (odłączonych, zaparkowanych, AI) MAPA i MODELE 3D • dodano brakujące elementy w mapie, cienie, roślinność (patrz- szczegółowa lista zmian) • ulepszenia sygnalizacji świetlnych na terenie kilku krajów (patrz- szczegółowa lista zmian) • wiele poprawek niepoprawnie ustawionych obiektów (patrz- szczegółowa lista zmian) • różne poprawki i optymalizacje modeli i prefabów (patrz- szczegółowa lista zmian) AI • definiowany poziom natężenia ruchu ulicznego, jako mnożnik wartości domyślnej (g_traffic) • ulepszono symulację zawieszenia (przechyły z zakrętach, przyspieszanie lub zwalnianie) • ulepszono nawigację, zmiany pasa, wytyczanie i sprawdzanie utrudnień DŹWIĘK • nowe dźwięki dla Volvo FH16 Classic • nowe dźwięki dla Volvo FH RÓŻNE • dla modeli w interfejsie gracza używane są tekstury wyższej jakości, niezależnie od ustawień graficznych • przeprojektowano widget zlecenia i czasu na ekranie głównym • zmiana przechodniów w zależności od dnia i nocy Dla bardziej dociekliwych, zapraszamy do przeczytania pełnej listy zmian w aktualizacji 1.22 (tylko język angielski). Wersję beta możecie znaleźć we właściwościach gry na Steam w zakładce Beta (Okno Steam >Biblioteka > kliknij prawym przyciskiem myszy na Euro Truck Simulator 2 > Właściwości > zakładka Beta > wybierz public_beta – 1.22 public beta). Prosimy o zgłaszanie wszystkich błędów pod tym adresem (tylko w języku angielskim) – http://forum.scssoft.com/viewforum.php?f=174. Oryginalny wpis na blogu SCS Software można znaleźć pod tym linkiem: http://blog.scssoft.com/2015/11/world-of-trucks-contracts-steam-open-beta-122.html Treść wpisu pochodzi z blogu http://gry-scs.pl/ RE: Beta 1.22 - rambo88pl - 29/11/2015 07:58 AM "Definiowany poziom natężenia ruchu ulicznego, jako mnożnik wartości domyślnej (g_traffic)" - co to oznacza w praktyce, jeśli ktoś może mi to wytłumaczyć? I dziękuje za wytłumaczenie. RE: Beta 1.22 - .:KoxTrucker:. - 29/11/2015 08:36 AM Czyli, że możesz regulować poziom ruchu AI np. g_traffic 2 itd. RE: Beta 1.22 - jarson - 29/11/2015 04:31 PM Ładnie, widać, że to początek czegoś znacznie ciekawszego - byle tylko zainteresowali się też w końcu ekonomią. Brak tylko miast dlc (zarówno wschód jak i północ). Mi osobiście nie pasuje to, że po zakontraktowaniu zlecenia nie można po nie zajechać do firmy tylko od razu wyskakujemy podpięci pod naczepę i dawaj... RE: Beta 1.22 - MajkelSz - 04/12/2015 04:41 PM ma ktoś może tak jak ja, że nie widać ciężarówek w menu i w salonach? RE: Beta 1.22 - VresT - 04/12/2015 04:48 PM (04/12/2015 04:41 PM)MajkelSz napisał(a): ma ktoś może tak jak ja, że nie widać ciężarówek w menu i w salonach? Napisz w dziale pomoc wtedy pomożemy. RE: Beta 1.22 - bisson1976 - 05/12/2015 09:26 PM Otrzymaliśmy wiele pytań dlaczego zmierzamy właśnie w tym kierunku podczas gdy jest wiele innych ciekawych rzeczy i funkcji do zaimplementowania którymi możemy i powinniśmy się zająć. Przyglądając się samym kontraktom, widać że nie zmieniają one zasadniczo rozgrywki, ale jak wiadomo nie od razu Rzym zbudowano. Naszą długofalową wizją jest stworzenie nadrzędnej gry z rozgrywką sieciową, bogatym rynkiem pracy, elementami RPG, wirtualnymi firmami oraz ostatecznie z trybem gry wieloosobowej. Aby dotrzeć z punktu A do punktu B musimy osiągnąć wiele kamieni milowych, przetestować wiele rzeczy, i będziemy szczęśliwi jeśli przez ten czas z nami zostaniecie. Te kamienie to są chyba tak ogromne że szybciej wydadzą ETS3 he,he,he Tryb kariery to raczej żadna wielka sprawa, wystarczy zmienić 3 -4 rzeczy, zrobić realna ekonomię i będzie git. Póki co to nawet nie ma komu zrobić prządku z ładunkami i wozimy wszystko wszędzie.... RE: Beta 1.22 - Marek_30 - 10/12/2015 09:59 PM Pozostałe nowości,których moment premiery (tj. nr.wersji) nie jest jeszcze znany: DLC z oponami Michelin – najprawdopodobniej premiera nastąpi wkrótce po opublikowaniu aktualizacji 1.22 Man TGX Euro 6 – nowa ciężarówka w grze Nowy dodatek mapowy – Jaki teren zostanie odwzorowany? To na razie tajemnica. Wiadomo jedynie, że „coś” powstaje. STEAM Workshop – narzędzie ułatwiające korzystanie z modów dla osób, które aktywowały grę na STEAMie. DLC Michelin – widoczne nowe opony oraz specjalne malowanie ciężarówki RE: Beta 1.22 - .:KoxTrucker:. - 27/12/2015 07:13 PM Od kilku dni mamy dostępną już oficjalną wersję 1.22, więc temat dot. bety tego patcha jest już nieważny i można go zamknąć. |