Patch 1.22 - Wersja do druku +- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl) +-- Dział: Euro Truck Simulator 2 (/forum-288.html) +--- Dział: Nowości ze świata ETS2 (/forum-287.html) +--- Wątek: Patch 1.22 (/thread-35519.html) |
Patch 1.22 - .:KoxTrucker:. - 27/12/2015 07:19 PM Zmianami w aktualizacji są: ROZGRYWKA
POJAZDY
KOD • jeśli oś sprzęgła nie jest ustalona podczas używania H-Shiftera, ciągnik sam będzie sterował sprzęgłem (tak jak przy użyciu przełożeń sekwencyjnych) • jeśli układ skrzyni jest nazwany (nowy atrybut „name”), ciąg nazwy jest pokazywany w grze dla lepszej identyfikacji • zatrudnieni kierowcy są bardziej wydajni, gdy są przypisani do lepszych pojazdów • definiowany limit dla ilości zleceń na rynku offline (g_job_distance_limit) • definiowana odległość LOD dla pieszych, ruchu ulicznego i zaparkowanych aut; mnożnik standardowej odległości (g_lod_factor_pedestrian, g_lod_factor_traffic, g_lod_factor_parked) • Config dla wyłączenia autoparkowania (g_auto_parking_disabled) • Config dla wyłączenia pokazywania Route Advisor-a gdy ten został uprzednio ukryty (g_keep_adviser_hidden) • naprawiono znikające tekstury na słabszych kartach graficznych w systemie OSX • ulepszono fizykę i równowagę naczep (odłączonych, zaparkowanych, AI) MAPA i MODELE 3D • dodano brakujące elementy w mapie, cienie, roślinność (patrz- szczegółowa lista zmian) • ulepszenia sygnalizacji świetlnych na terenie kilku krajów (patrz- szczegółowa lista zmian) • wiele poprawek niepoprawnie ustawionych obiektów (patrz- szczegółowa lista zmian) • różne poprawki i optymalizacje modeli i prefabów (patrz- szczegółowa lista zmian) AI • definiowany poziom natężenia ruchu ulicznego, jako mnożnik wartości domyślnej (g_traffic) • ulepszono symulację zawieszenia (przechyły z zakrętach, przyspieszanie lub zwalnianie) • ulepszono nawigację, zmiany pasa, wytyczanie i sprawdzanie utrudnień DŹWIĘK • nowe dźwięki dla Volvo FH16 Classic • nowe dźwięki dla Volvo FH RÓŻNE • dla modeli w interfejsie gracza używane są tekstury wyższej jakości, niezależnie od ustawień graficznych • przeprojektowano widget zlecenia i czasu na ekranie głównym • zmiana przechodniów w zależności od dnia i nocy Treść zmian w aktualizacji w języku polskim pochodzi z blogu http://gry-scs.pl/ RE: Patch 1.22 - BoneShaker - 27/12/2015 07:43 PM Też macie wrażenie, że opony się szybciej zużywają? Przejechałem 1500km i mam już 3% zużycia opon. Nic nie napisali na ten temat w liście zmian. RE: Patch 1.22 - kg17 - 05/01/2016 09:21 PM (27/12/2015 07:43 PM)BoneShaker napisał(a): Też macie wrażenie, że opony się szybciej zużywają?U mnie też opony szybko zużywają się. RE: Patch 1.22 - defx - 12/01/2016 08:54 PM Witajcie! Czy moze mi ktoś opicać jak użyć komenty g_traffic aby zwiększyć ruch uliczny? jakiego parametru użyc? RE: Patch 1.22 - mario583b - 08/02/2016 05:27 PM (05/01/2016 09:21 PM)kg17 napisał(a):U mnie na oponach michelin przejechałem ok 900km ponad i mam 1% zużycia.(27/12/2015 07:43 PM)BoneShaker napisał(a): Też macie wrażenie, że opony się szybciej zużywają?U mnie też opony szybko zużywają się. RE: Patch 1.22 - Rrudolf - 08/02/2016 05:42 PM Panowie gdzie macie te zużycie opon ? W serwisie ? RE: Patch 1.22 - mario583b - 08/02/2016 05:59 PM (08/02/2016 05:42 PM)Rrudolf napisał(a): Panowie gdzie macie te zużycie opon ? W serwisie ? pod diagnostyką jednak są % opon i już od 16% info o odwiedzeniu serwisu. Dla mnie to głupie,że przy tak małym % już upominka RE: Patch 1.22 - rambo88pl - 10/02/2016 06:01 PM (08/02/2016 05:27 PM)mario583b napisał(a): U mnie na oponach michelin przejechałem ok 900km ponad i mam 1% zużycia. A skąd masz opony Michelin w ETS 2? RE: Patch 1.22 - black raven - 10/02/2016 06:18 PM A chociażby z modów na realne opony |