Co zrobić żeby kierowca NIE pracował - Wersja do druku +- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl) +-- Dział: Euro Truck Simulator 2 (/forum-288.html) +--- Dział: Pomoc dla graczy (/forum-193.html) +---- Dział: Pytania (/forum-249.html) +---- Wątek: Co zrobić żeby kierowca NIE pracował (/thread-45716.html) |
Co zrobić żeby kierowca NIE pracował - Krashang - 09/01/2018 09:44 PM Witam W ETS2 pykam od niedawna i, poznając mechanikę tej gry zatrudniłem dzisiaj pierwszego kierowce. Po kilku godzinach gry zauwazyłem jednak, że zarabianie w ten sposób jest po prostu za łatwe, a pieniądze przychodzą za szybko. Czy da się coś zrobić, żeby kierowca nie pracował, oprócz zwalniania go i sprzedawania jego ciężarówki? Pragnę uniknąć pierwszego bo prawie idealnie się zgrało jego imię i pierwsza litera nazwiska z moim znajomym, a nawet przydzielony mu przez grę avatar bardzo go przypomina A opcja druga też odpada, bo daną mu ciężarówkę chciałbym sobie zachować. Wiem, pytanie dziwne, ale jestem nowy w ESTie a odpowiedzi na moje pytanie w sieci nie znalazłem, a chciałbym się co nieco pomęczyć w zarabianiu na kolejne garaże i maszyny RE: Co zrobić żeby kierowca NIE pracował - ScaniaRider - 09/01/2018 09:53 PM Witam, Możesz spróbować rozszerzyć garaż o kolejne miejsce, i przesunąć ciężarówkę na "puste" miejsce bez kierowcy. Jedynie takie rozwiązanie przychodzi mi na myśl. Pozdrawiam. RE: Co zrobić żeby kierowca NIE pracował - 1PL-Scoot - 09/01/2018 10:15 PM Gdy kierowca (AI) zostanie bez ciężarówki (pracy) to za dzień czy dwa odejdzie z firmy. RE: Co zrobić żeby kierowca NIE pracował - Krashang - 09/01/2018 11:24 PM Hmm, to trochę szkoda... A czy można coś zrobić, żeby pracownicy zarabiali jakieś liche grosze? Wiem, że można w configu zmienić przelicznik, ale o ile dobrze pamiętam to dotyczy to całej ekonomii gry, a więc ostatecznie wyszłoby na 0 RE: Co zrobić żeby kierowca NIE pracował - 1PL-Scoot - 23/01/2018 05:56 PM (09/01/2018 11:24 PM)Krashang napisał(a): Hmm, to trochę szkoda... A czy można coś zrobić, żeby pracownicy zarabiali jakieś liche grosze? Wiem, że można w configu zmienić przelicznik, ale o ile dobrze pamiętam to dotyczy to całej ekonomii gry, a więc ostatecznie wyszłoby na 0 Najprościej to pobrać jakiś mod na ekonomię. Ja używam "Réalisme V7.3" (ETS2 v. 1.28) bardzo go sobie chwalę, jego podstawową zaletą jest to że nie jest chroniony hasłem i można w plikach *. sii (katalog „def”) pozmieniać różne parametry gry dotyczące rozgrywki min. czas jazdy/odpoczynku, wysokość mandatów, ilość punktów doświadczenia, kursy walut, ceny paliwa, zarobki kierowców itp. Bez „grzebania” w tych plikach kierowcy zarabiają (u mnie, bo zmieniałem coś w kurcie przeliczania EUR na PLN) 0,42 zł/km, opłata podstawowa to 0 zł, opłata w Agencji Pracy 0 zł. Oczywiście zarobki kierowców są większe z uwagi na zdobywane przez nich doświadczenie, ale stawka 0,42 zł/km jest stała i nie wzrasta z doświadczeniem. Dochód dla firmy przy długim kursie lub cennym ładunku to kwota ponad 6000 zł. Ja mając duże doświadczenie (ocena 8.3 poziom 30) mam stawkę 2,54 zł/km a za długi kurs z „dobrym ładunkiem” wychodzi 4-5 zł/km. Zmienione zostały też warunki kredytów bankowych i tak przykładowo kredyt w wysokości 850 000 zł spłacamy przez 1456 dni po 642 zł dziennie. To tak w skrócie dla wyjaśnienia co oferuje ten mod. Pozdrawiam |