Jak przystosować teksturę do DX11 - Wersja do druku +- eTrucks.pl • Od 16 lat najlepsze forum z modami do ETS1, GTS, ETS2, ATS, ST (http://etrucks.pl) +-- Dział: Wasza Twórczość (/forum-167.html) +--- Dział: Grafika / Skiny (/forum-278.html) +---- Dział: Poradniki (/forum-281.html) +---- Wątek: Jak przystosować teksturę do DX11 (/thread-51189.html) |
Jak przystosować teksturę do DX11 - Michal_Z_gno - 29/02/2020 12:34 PM Jest to mini poradnik jak przystosować tekstury w naszym modzie do standardu DX11 i pozbycie się błędu w logu:
"<ERROR> [dx11] Failed to create texture …." Co nam będzie potrzebne: 1. Tekstura którą aktualizujemy 2. Program Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść. Jeśli mamy wszystko to odpalamy naszą teksturę w programie DXTbmp i z prawej strony wyłączamy opcje MipMaps Teraz klikamy: File/Save as/DDS Texture i wybieramy opcję DDS DXT5 i zapisujemy: Tak zapisaną teksturę podmieniamy w naszym modzie i gotowe. Autor poradnika: Michal_Z_gno Zakaz kopiowania w całości bądź części. |