Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak zmienić odległość generowania tekstur czegokolwiek na mapie?
Autor Wiadomość
.:KoxTrucker:. Offline
Na detoksie etsowym
****
Trucker

Skąd: Z Polski :P
Liczba postów: 1,484
Dołączył: 22/10/2014
Reputacja: 46
Podziękował: 2992
Podziękowano mu 1068 raz(y)
Post: #1
Jak zmienić odległość generowania tekstur czegokolwiek na mapie?
Czasem gdy budujemy mapę, to na prostej drodze, gdy w nią wjeżdżamy, nie widać modeli, roślinności itd.

Mamy autostradę.
Image

A to jej parametry.
Image

Jak widzimy, z odległości początku zjazdu tekstury autostrady się urywają.
Jak zrobić, żeby z początku zjazdu widać było całą autostradę?

Wchodzimy do Item Propeties i wybieramy opcję w Distance Type opcję Far, czyli bez względu na odległość od obiektu widzimy go (chyba, że zasłania go inny obiekt lub obiekty).
Image

A oto efekty tego, co zrobiliśmy w edytorze (opcja Middle też może być, ale odległość generowania modelu będzie nieco mniejsza, opcja Far przydaje się, gdy budujemy teren górzysty, albo jest idealna prosta, tak jak gdzieniegdzie na Islandii czy nawet przy budowie miasta, gdy robimy długą, prostą drogę).
Image

Dominik, tak przeglądając zdjęcia z mapy, to z pewnej odległości nie będzie widać biedry na tej uliczce z przystankiem, tak więc może Ci się przydać, to co napisałem. :E

W zasadzie każdemu, kto buduje miasto na poziomie niższym od Poland Rebuidling.

Poradnik wyłącznie dla eTrucks.pl! Zakaz kopiowania w całości bądź częściWykrzyknik
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17/08/2016 12:37 PM przez .:KoxTrucker:..)
17/08/2016 11:56 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Michal_Z_gno
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Jak zmienić odległość generowania tekstur czegokolwiek na mapie? - .:KoxTrucker:. - 17/08/2016 11:56 AM

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa