No to żeś teraz przywalił jak łysy grzywą o kant kuli
W zdobywaniu i spełnieniu wymogów by ową licencje zdobyć to SCS ma już praktykę. Jeszcze bym się zgodził gdyby to chodziło o Kenworth, który z grą nie miał nigdy nic wspólnego, ale Volvo już zna potencjał gry i pracę SCS. Gdyby faktycznie były problemy z pozyskaniem takowej licencji to w ATS jednym z pierwszych samochodów boby właśnie Volvo, a nie marki z którymi SCS jeszcze nie miało styczności.
I szczerze to wątpię by chodziło o udowodnienie czy gra się sprzeda. Firmom produkujących samochody bardziej chodzi o odwzorowanie rzeczywistego pojazdu w grze. By czasem się nie stało tak, że coś w wyglądzie zostało pominięte co możne zaważyć na renomie firmy. Dlatego też już mało kto się godzi na zniszczenia tych pojazdów bo wolą uniknąć fałszywego oskarżenia, że to auto jest niebezpieczne bo szybko się rozwala czy coś w tym stylu. Pamiętam taką akcje z NFS Undergrond 2, chcieli wprowadzić zniszczenia, ale żaden z koncernów się nie zgodził i skończyło się na potłuczonej szybie. Natomiast jeśli faktycznie mieliby udowodnić ze gra się sprzeda razem z ich pojazdami to SCS może się pochwalić ETS2, które w tym temacie jest argumentem nie do odparcia.
I przykład Volvo jaki podałeś nie zgadza się z tym co napisałeś, oni już się dawno przekonali, że SCS można poświęcić swoje modele. Z Volvo to akurat powinno być z górki.