Cytat:Co do plagiatu, to użyłem tego sformułowania, z racji, że tereny DLC Francja i Skandynawia są te same, co tereny Francji i Skandynawii na ProModsie.
Więc co mogłoby zrobić SCS aby DLC Francja i DLC Skandynawia nie były Twoim zdaniem plagiatem promodsa? Jakieś inne rozwiązanie niż nie robić Francji i Skandynawii?
(03/08/2016 04:00 PM)Trucker_zero napisał(a): Cytat:Cytat: Jak myślisz, byłoby w tej grze więcej poprawek i nowych funkcji niż jest teraz w ETS2? Bo moim zdaniem zdecydowanie więcej.
Zanim odpowiem, z chęcią posłucham, czemu uważasz że by było.
No to akurat jest bardzo proste. Jeśli tylko te poprawki o których piszesz byłby w nowej grze ETS3, to nikt by tego nie kupił. Przecież tam nie ma żadnej większej funkcji o którą się tak bardzo domaga cała społeczność gry. Przytoczę tu przykład Wujka Bohuna, który się spakował i pojechał do Pragi przedstawić postulaty graczy, których i tak na razie nie ma się co spodziewać po SCS.
Twoje pytanie zrozumiałem tak: Kiedy SCS pracowałoby szybciej: Czy wydając jak teraz update co 12 miesięcy?, Czy przez dwa lata nie wydając nic a potem wypuszczając jednego wielkiego update-a/ nową grę, zawierającą to co stworzono w te dwa lata?
Cytat:I za to, że mimo, że ładnie wychodzą im tereny od Skandynawii, to krytykuję ich za to, że zmuszają modderów do usuwania swoich terenów po premierze DLC.
Jak to robią?
Cytat:Z dużych zmian to mogę wymienić tylko kilka np. ruchomy fotel, zmiana kąta patrzenia, "zaawansowane" parkowanie itp. To są największe zmiany jakie pamiętam, może była jakaś większa, ale wątpię.
Było ich znacznie więcej, że o 6 czy 7 nowych truckach nie wspomnę. Praktycznie nikt nie zauważa też zmian w kodzie.
Jak pisałem, byłoby to bardziej widąć, gdyby były patche były bardziej "spakowane"- jeden wielki zamiast kilku mniejszych.
Cytat:Nie wiem, czy tak mi się zdaje, ale chyba jesteś trochę kłótliwy.
Moim zdaniem prezentuję mało popularne tutaj poglądy i ich bronię. Widzę i plusy i minusy. Chwalę ale wskazuję konkretne rzeczy, które mi się nie podobają, zamiast rzucać ogólnikami i oskarżać bez sensownych dowodów.
Cytat:Przytoczę tu przykład Wujka Bohuna, który się spakował i pojechał do Pragi przedstawić postulaty graczy, których i tak na razie nie ma się co spodziewać po SCS.
No i właśnie też o tym napisałem parę postów temu - że SCS wyjaśniło sprawę kupna naczep i multiplayera, że będą związane z WOTRem. A to oznacza, że SCS że znają te zapotrzebowanie, tylko mają swoją wizję. Można się z nią zgadzać albo nie. Mi się ona nie podoba akurat.
Minecraft był fajnym sandboxem. Potem studio przeszło na postronek graczy i z gry robi się rpg.
Cytat:by potem sięgnąć po owoce nieswojej pracy. Prawda że logiczne.
Jakieś konkrety?