Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 2 głosów - 2.5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regulacja pozycji kolumy kierownicy
Autor Wiadomość
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,103
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34124
Podziękowano mu 15569 raz(y)
Post: #26
RE: Regulacja pozycji kolumy kierownicy
Ja wam powiem tak:
Sam często krytykowałem SCS za wprowadzanie patchy nic nie wnoszących znaczniejszego do gry, za dodanie podwozi do BDF w modelach (nie widocznie, nie wykorzystane jak na razie i leżące odłogiem w base) ale taką funkcję regulacji uważam już za coś bardziej konkretnego i moim zdaniem to akurat będzie dobra zmiana gdyż nie będzie trzeba przerabiać modelu animacji aby "zająć odpowiednią pozycję za kółkiem" bo aktualnie to trochę średnio to jest bo jak się ustawi odpowiednio kamerę to zwykle nie widać dobrze wszystkich zegarów itp. Oczywiście wiadomo, że też wolałbym mieć zamiast tego te własne naczepy itp. ale taka zmiana też nie uważam, że jest jakaś zła zawsze lepszy rydz niż nic.


HasuFrogg tu nie zgodzę się , że to tylko pierdółka bo do tego należało na nowo wymyślić animację do gry gdyż aktualnie modele były stateczne tzn. działały tylko w pozycji ustalonej w samym modelu i gracz nie miał wpływu na ich pozycję a dokładniej kąt obrotu w osiach góra - dół, przód - tył. Czyli dodanie tej opcji to opracowanie na nowo systemu animacji w grze i nie jest to na bank góra tydzień pracy dla jednej osoby bo aby takie coś wprowadzić to nie wystarczy posiedzieć trochę w blenderze, dodać paru defów itp. i gotowe (trzeba tu jednak wprowadzić nową funkcję do tych animacji której nie było dotąd w żadnym modelu z gry).
Pewnie zaraz powiesz, że moderzy już to zrobili wcześniej ale tu też powiem, że to nie było to samo bo np. DAF Szeryfa (nie wiem czy dobrze login napisałem) był zrobiony zupełnie inaczej czyli tak jak pisałeś poprzez edycję modelu animacji, dodanie pliku .pma itp. a dodatkowo to był model stateczny czyli miałeś silnik odpalony - kierownica do jazdy i silnik zgaszony - kierownica do góry (czyli dwie pozycje animacji bez możliwości bezpośredniej regulacji tego w grze). A tu jednak będzie można sobie ją wyregulować pod siebie co jest znaczącą różnicą zwłaszcza pod kątem wykonania tego.

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25/07/2016 03:30 PM przez Michal_Z_gno.)
25/07/2016 03:29 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Rosok , Wawrzyn5252 , VresT , limowski , rambo88pl
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Regulacja pozycji kolumy kierownicy - HasuFrogg - 23/07/2016, 10:27 PM
RE: Regulacja pozycji kolumy kierownicy - HasuFrogg - 23/07/2016, 11:45 PM
RE: Regulacja pozycji kolumy kierownicy - HasuFrogg - 24/07/2016, 04:41 PM
RE: Regulacja pozycji kolumy kierownicy - Michal_Z_gno - 25/07/2016 03:29 PM

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Regulacja pozycji za kierownicą czyli nowa funkcja w ETS2 Michal_Z_gno 9 7,640 25/04/2014 10:20 AM
Ostatni post: Śliwka

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa