(04/03/2017 10:18 PM)Trucker_zero napisał(a): (03/03/2017 08:20 PM)flondi napisał(a): Jestem bardzo ciekaw czy będzie możliwość wychodzenia z pojazdów, to byłby całkowity sztos
Pytałem o to i ma to być
Oby. Jest to jeden z punktów w którym TML poległ z Fernbusem i czemu SCS tego nie zrobiło. Robiąc wychodzenie z pojazdu musisz zrobić wokół ograniczone pole gdzie gracz może się poruszyć (np. n metrów od pojazdu), albo musisz zrobić cały świat na tip top z najbardziej szczegółowymi modelami, a to morduje wydajność gry i marnuje zasoby.
W Fernbusie wychodzisz z autobusu, i zasadniczo możesz iść po całej mapie - ale zaraz dochodzisz do osobówek i widzisz (przynajmniej we wcześniejszych wersjach) nieoteksturowane wnętrza aut i kierowców; za chwilę budynki przez które przechodzisz na wylot, potem odchodzisz gdzieś na jakieś odludzie, gdzie tam autokarem nie dojedziesz i wciąż masz modele high poly. A to morduje wydajność. W ETS2 i ATS nie wychodzisz z ciężarówki i pod tym względem mapa jest zoptymalizowana nienajgorzej.
Trucker_zero napisał(a):Znamy już datę premiery Smile Early access na Steam zacznie się: 30.03.2017, cena około 15 Eur.
Za tyle moim zdaniem powinna być wersja finalna gry. Ale nie będzie, bo grę robi się w Niemczech, a nie w Czechach, więc koszty produkcji są dość odmienne.
Moim zdaniem głównym wrogiem On the road jest Aerosoft jako wydawca gry. Niby wyciągnęli wnioski z Fernbusa, przyciskając tam twórców i wydając niedorobioną grę, przez co nauczeni, dają OTR we wczesnym dostępie. Z drugiej strony mieli jaja, po wydaniu tego Fernbusa za 30 euro z jednym autobusem, ogłosić że kolejny autobus będzie w formie DLC za 15 euro...
Wybrali silnik Unity, gdzie dużo assetów gotowych assetów mogą zwyczajnie kupić. Odpada też 80% deweloperki. Z drugiej strony, w ciągu najbliższych lat, gry nie będzie można moddować. Multiplayera, zgodnie z tym video nie należy się spodziewać.
Mnie uderzyło to, że od dobrych kilku miesięcy pokazują jedynie ciężarówkę z paką, bez przyczepy, ani nie pokazują wariantu z naczepą. A to by mogło oznaczać, że pod względem fizyki i symulacji jest tam krucho. No i oby nie kazali płacić takich pieniędzy za kolejne ciężarówki. W ogóle nie widziałem też AI
Dochodzę do takiej konkluzji: ATS i ETS2 to symulatory przyjazne dla mas. OTR i Fenrbus to symulatory dające nadzieję na zaspokojenie oczekiwań miłośnikom. Ale z tym zaspokajaniem z biegiem czasu bywa różnie.