W sumie masz częściowo rację z tymi błędami (i chyba wymieniłeś te wszystkie ważniejsze) ale na moje oko tak z boku wygląda to tak, że tych błędów było u nich trochę za wiele i były za duże (inne studia nie mają takich problemów z tymi "demonami przeszłości" bo ich albo nie ma albo są szybko zrekompensowane) i zalatuję to trochę brakiem konsekwencji i profesjonalizmu z ich strony.
Jeśli chodzi o nowe trucki to na moje to najpierw powinni dogrywać do końca kwestie formalne (licencje itp.) a dopiero później dać zapowiedź modelu tak aby gracze mieli pewność, że się ona pojawi w grze.
No mogą też np. dać fotki czy filmik z "pomiarów auta" w realu ale od razu podkreślając, że na ten moment jest to tylko do ich wewnętrznej bazy danych i nie należy odbierać tego jako zapowiedź nowego auta do gry - czyli zwyczajnie dobrze i uczciwie napisany news bez najmniejszych niedopowiedzeń (choć wiadomo niedopowiedzenia czasem są przydatne np. aby budować ciekawość czy zainteresowanie ale u nich jest to na za dużą skalę).
Co do nowego trucka to też nie chodzi tylko o Scanie ponieważ ta firma akurat nie robi większych problemów z licencjami (mieli już licencję na dwa modele do ETS2 i jeden do STDS więc na kolejny model to pewnie zwykła formalność) a raczej o zapowiadane inne auta jak np. Renault Range T czy MAN Euro 6 (na MAN-a też raczej większego problemu z licencją nie będzie bo na TGX-a mieli licencję już w GTS-ie).
Tak czy siak licencję można zawsze załatwiać w między czasie, pracując nad innymi ulepszeniami/udrękami dla graczy (nie związanymi z truckami).
Ps. A wracając do błędów to będą się ciągnęły za nimi bardzo długo bo gracze to nie ciemna masa którą się przekupi byle czym
No chyba, że SCS by powiedziało jasno "Zawaliliśmy sprawę. Sorry." i wtedy może to zaufanie graczy by się jakoś poprawiło a tak to jest jak jest.