Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Import naczep do zmoda 2
Autor Wiadomość
.:KOWALSKI:.
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #1
Import naczep do zmoda 2
Witam. Wiecie jak importuje się naczepy z ets2 do zmodelera 2Pytajnik Bo jak próbuje przekonwertować PMG konwerterem to ic się nie dzieje... tak samo jak z modelami scs-u. Proszę o pomoc
27/01/2015 07:40 PM
Odpowiedz cytując ten post
kacperoxd Offline
Renault Magnum <3
**
Użytkownik

Skąd: [DZL]
Liczba postów: 45
Dołączył: 12/06/2014
Reputacja: 3
Podziękował: 134
Podziękowano mu 92 raz(y)
Post: #2
RE: Import naczep do zmoda 2
No musisz przekonwertować cooliner.pmg do ets2. Smile

27/01/2015 07:43 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
.:KOWALSKI:.
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #3
RE: Import naczep do zmoda 2
Wtedy i tak model nie wczytuje się do zmoda.
27/01/2015 07:44 PM
Odpowiedz cytując ten post
kacperoxd Offline
Renault Magnum <3
**
Użytkownik

Skąd: [DZL]
Liczba postów: 45
Dołączył: 12/06/2014
Reputacja: 3
Podziękował: 134
Podziękowano mu 92 raz(y)
Post: #4
RE: Import naczep do zmoda 2
To masz coś chyba z konwerterem. Bo u mnie normalnie konwertuje cooliner.pmg i odpala się bezproblemowo Smile

27/01/2015 07:49 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Wilkuu
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #5
RE: Import naczep do zmoda 2
Jeżeli pmg naczepy jest wyżej niż 1.3.1 to nie przekonwertujesz tego konwerterem mwl-a wtedy tylko zostaje blender.
27/01/2015 08:08 PM
Odpowiedz cytując ten post
The Domin162
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #6
RE: Import naczep do zmoda 2
Jeżeli PMG naczepy jest wyższe od 1.3.1 to nie zostaje dla Ciebie tylko blender, ale także zmod 3 :E
27/01/2015 08:30 PM
Odpowiedz cytując ten post
.:KOWALSKI:.
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #7
RE: Import naczep do zmoda 2
Dobra zdecyduje się na prace w blenderze.
28/01/2015 11:01 PM
Odpowiedz cytując ten post
FarmerGamer Offline
Farmerrro :D
***
ViP

Skąd: Łódź
Liczba postów: 108
Dołączył: 08/11/2013
Reputacja: 14
Podziękował: 90
Podziękowano mu 116 raz(y)
Post: #8
RE: Import naczep do zmoda 2
Nie wiem czy to prawda ale ktoś mi powiedział że można zaimportować do blendera i wyeksportować na wersję 1.3.1 Smile Wtedy podobno będzie działać w zmodzie 2

Image

Szerokości!
28/01/2015 11:21 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Skipper Offline
Mistrz
***
ViP

Skąd: Słubice (Woj.Lubuskie)
Liczba postów: 190
Dołączył: 14/07/2014
Reputacja: 32
Podziękował: 48
Podziękowano mu 57 raz(y)
Post: #9
RE: Import naczep do zmoda 2
Tak farmer. To dziala. Ja tak robie i zyje.
28/01/2015 11:26 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,095
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34087
Podziękowano mu 15536 raz(y)
Post: #10
RE: Import naczep do zmoda 2
(28/01/2015 11:21 PM)FarmerGamer napisał(a):  Nie wiem czy to prawda ale ktoś mi powiedział że można zaimportować do blendera i wyeksportować na wersję 1.3.1 Smile Wtedy podobno będzie działać w zmodzie 2

Tak też można i nawet w tym celu zrobiłem poradnik o imporcie/exporcie modeli Tongue

Ale tak czy siak zmod (a już szczególnie 2) to trochę przestarzałe narzędzie do modowania więc lepiej przerzucić się na blendera (niż płacić za zmoda 3).

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
28/01/2015 11:31 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Import plików z 1.27 Lanker 3 1,517 18/08/2017 06:29 PM
Ostatni post: DawidTGX
  Zmodeler import kolakao 17 5,135 22/02/2016 12:38 AM
Ostatni post: Michal_Z_gno
  Import/Export Blender [ETS2] KpA3 15 8,170 04/12/2015 12:18 AM
Ostatni post: Michal_Z_gno
  [Problem] Blender 2.69 import Kukasz 14 7,215 22/11/2014 03:28 PM
Ostatni post: Kukasz
  Import modelu Haulin (.scs) oraz wyciągnięcie tekstur potrzebnych do zmoda. kaczoreek83 12 5,300 03/11/2014 04:12 PM
Ostatni post: kaczoreek83

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa