Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Błąd przy exporcie
Autor Wiadomość
.:KOWALSKI:.
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #1
Błąd przy exporcie
Witam mam taki problem że chce exportować model do PMG w formacie OBJ klikam export nazwa taka sama jak drzewko lokalizacja pulpit klikam export i mam taki bład:

Can not find object "default". file:ExportConvoyPMG.cpp line:63

POMOCY
19/09/2014 04:34 PM
Odpowiedz cytując ten post
nirwana9 Offline
MOCNY SZEF!
***
ViP

Skąd:
Liczba postów: 808
Dołączył: 05/02/2011
Reputacja: 85
Podziękował: 631
Podziękowano mu 761 raz(y)
Post: #2
RE: Błąd przy exporcie
Zrob ss z zmoda dokładnie z rozwiniętego całego drzewka.
19/09/2014 08:10 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
SztywnyFred
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #3
RE: Błąd przy exporcie
Dodaj origin i zrób chociaż drzewko np /costam/defaultpart/i tu te części co masz do exportu
19/09/2014 08:10 PM
Odpowiedz cytując ten post
.:KOWALSKI:.
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #4
RE: Błąd przy exporcie
Odświeżam Smile
20/09/2014 01:55 PM
Odpowiedz cytując ten post
.:KOWALSKI:.
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #5
RE: Błąd przy exporcie
To może inaczej co to jest ss zmodaPytajnik bo ogarnąłem o co chodzi z drzewkiem i jak je rozwinąć Smile
22/09/2014 08:55 PM
Odpowiedz cytując ten post
Łukasz. Offline
Kontenery. ;3
Zbanowany

Skąd: Gdynia
Liczba postów: 158
Dołączył: 28/07/2014
Podziękował: 710
Podziękowano mu 485 raz(y)
Post: #6
RE: Błąd przy exporcie
ScreenShot! Masz zrobić Screen'a ! Tongue
22/09/2014 09:00 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
.:KOWALSKI:.
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #7
RE: Błąd przy exporcie
To łapcie licze na pomoc Tongue

Po imporcie:
Image

Po próbie exportu:
Image
22/09/2014 09:17 PM
Odpowiedz cytując ten post
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,103
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34124
Podziękowano mu 15569 raz(y)
Post: #8
RE: Błąd przy exporcie
Więc tak nie wyexportujesz modelu w tym stanie bo nie przystosowaleś go pod grę czyli:

W drzewku masz tylko default czo jest nieprawidlowe bo model do ME powinien mieć takie drzewko:

|- Nazwa modelu
|-- vis
|--- części od modelu (same części bez nazwy)
|-- coll
|--- model kolizji (kopia modelu domu i tu nałożony mat też nie ma znaczenia bo i tak fizycznie nie widać tego w grze, on też jest bez nazwy)

Co do drzewka to najlepiej model sobie podłożyć pod już jakiś gotowy i tylko zmienić jego nazwę.

Dodatkowo zapewnie nic nie robiłeś w ME (Edytorze materiałów) i to też byś musiał zrobić (pociąć model na fragmenty, przygotować tekstury w .dds, dodać je do zmoda, zmapować model itp.).

Ogolnie z tego co widać to Ty masz sam model zimporotwany do zmoda i musisz przy nim jeszcze posiedzieć aby można to wyexportować do gry.

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22/09/2014 11:22 PM przez Michal_Z_gno.)
22/09/2014 11:08 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
.:KOWALSKI:.
Gość
Gość

Skąd:
 
Podziękował:
Podziękowano mu raz(y)
Post: #9
RE: Błąd przy exporcie
Czyli muszę importować model bazowy do zmoda i po podmieniać części... Potem zmapować.

A do drzewka vis i col nic nie wrzucam?

2 do drzewka z częściami leci wszystko czy tylko materialsPytajnik
22/09/2014 11:20 PM
Odpowiedz cytując ten post
Michal_Z_gno Offline
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,103
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34124
Podziękowano mu 15569 raz(y)
Post: #10
RE: Błąd przy exporcie
Tak zaimportuj sobie jakieś model do ME i zmień mu nazwę (tam gdzie zaznaczyłem w poscie powyżej "nazwa modelu")
Następnie usuń elementy modelu bazowego.
Później zaimportuj model domu i umieść go w drzewku o nazwie vis
Teraz porób te tekstury i ponakładaj je na model.
Skopiuj cały model (połącz tą kopię, nałóż na nią mat cienia i daj to do drzewka vis)
Na koniec skopiuj jeszcze raz model cienia i daj go do drzewka coll
Oczywiście jak wszystko będziesz miał zrobione exportujesz model do gry.

Swoją drogą to lepiej na początek zajmij się edycją jakiś już modeli przystosowanych do gry (takich co są w grze) bo robiąc nowy model bardziej się zniechęcisz do tego niż coś nauczysz.

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22/09/2014 11:33 PM przez Michal_Z_gno.)
22/09/2014 11:30 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Błąd w mappingu po exporcie Dymitry 0 623 21/02/2021 08:34 PM
Ostatni post: Dymitry
  [ME] Problem po exporcie modelu Dominiko 8 3,860 12/01/2017 12:49 AM
Ostatni post: MAD MAX
  [Zmod 2] Błąd po exporcie Łukasz23 20 9,699 23/08/2015 04:59 PM
Ostatni post: VresT
  [Blender] Problem ze światłami po exporcie MB MP4 [ETS2] KpA3 4 4,035 15/08/2015 04:13 PM
Ostatni post: KpA3
  Błąd po exporcie Decker 2 1,968 21/04/2015 07:49 PM
Ostatni post: Decker

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa