Logowanie Zarejestruj


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Szukam matu
Autor Wiadomość
kacpero1050 Offline
<3 Scania & Audi <3
***
ViP

Skąd: Wach [WOS]
Liczba postów: 418
Dołączył: 11/08/2014
Reputacja: 18
Podziękował: 328
Podziękowano mu 193 raz(y)
Post: #1
Szukam matu
Szukam matu na tabliczkę podświetlaną dif_lum nie flary.

Говорят что крадут на Кавказе невест
И за кражу невест не берут под арест
Говорят что друзей там умеют ценить
Там без дружбы большой очень трудно прожить
Image
10/05/2015 07:33 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Paweł Online
Trucker
****
Trucker

Skąd: Zbęchy
Liczba postów: 2,432
Dołączył: 23/04/2014
Reputacja: 208
Podziękował: 7346
Podziękowano mu 4849 raz(y)
Post: #2
RE: Szukam matu
material : "eut2.unlit.vcol.tex" {
texture[0] : "xxx.tobj"
texture_name[0] : "texture_base"
diffuse : { 1.0 , 1.0 , 1.0 }
}

Image
10/05/2015 07:40 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: kacpero1050
kacpero1050 Offline
<3 Scania & Audi <3
***
ViP

Skąd: Wach [WOS]
Liczba postów: 418
Dołączył: 11/08/2014
Reputacja: 18
Podziękował: 328
Podziękowano mu 193 raz(y)
Post: #3
RE: Szukam matu
(10/05/2015 07:40 PM)Trucker Paweł napisał(a):  material : "eut2.unlit.vcol.tex" {
texture[0] : "xxx.tobj"
texture_name[0] : "texture_base"
diffuse : { 1.0 , 1.0 , 1.0 }
}

A to będzie działać w GTS?

Говорят что крадут на Кавказе невест
И за кражу невест не берут под арест
Говорят что друзей там умеют ценить
Там без дружбы большой очень трудно прожить
Image
11/05/2015 09:54 AM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Michal_Z_gno Online
..::Administrator::..
*******
Administrator

Skąd: Gniezno
Liczba postów: 15,102
Dołączył: 08/10/2010
Reputacja: 640
Podziękował: 34114
Podziękowano mu 15562 raz(y)
Post: #4
RE: Szukam matu
(11/05/2015 09:54 AM)kacpero1050 napisał(a):  
(10/05/2015 07:40 PM)Trucker Paweł napisał(a):  material : "eut2.unlit.vcol.tex" {
texture[0] : "xxx.tobj"
texture_name[0] : "texture_base"
diffuse : { 1.0 , 1.0 , 1.0 }
}

A to będzie działać w GTS?

Nie bo to jest mat do ETS2

Jeśli chodzi o GTS to nie powiem dokładnie bo dawno nie robiłem nic do tej gry ale powinno wystarczyć dodanie w pliku mat wartości eut.dif.lum na początku + teksura z kanałem alpha na którym to co ma się świecić będzie białe a reszta czarna.

Czyli może być np. coś takiego:
material : "eut.dif.lum" {
texture[0] : "xxx.tobj"
texture[1] : "/material/environment/vehicle_reflection.tobj"
ambient : { 0.300000 , 0.300000 , 0.300000 }
diffuse : { 0.800000 , 0.800000 , 0.800000 }
specular : { 1.000000 , 1.000000 , 1.000000 }
tint : { 1.000000 , 1.000000 , 1.000000 }
shininess: 100
}

Ps. Kiedyś też coś było o daniu elementu który ma świecić w jakieś drzewko w zmodzie ale to bardziej tyczyło globu w volvo. Ale tu niech lepiej się wypowiedzą osoby co nadal tworzą mody do GTS-a.

Image
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11/05/2015 01:37 PM przez Michal_Z_gno.)
11/05/2015 01:20 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
 Podziękowań: Paweł , kacpero1050
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa