Logowanie Zarejestruj


Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 9 głosów - 3.22 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ProMods 2.10 (1.24.x)
Autor Wiadomość
mef Offline
Zarejestrowany
*
Zarejestrowani

Skąd:
Liczba postów: 4
Dołączył: 29/06/2016
Reputacja: 0
Podziękował: 0
Podziękowano mu 0 raz(y)
Post: #231
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
Mapka fajna, ale noc w niej jest za jasna.. Zna ktoś jakiś sposób by tą noc ściemnić?

E: to jednak nie jasna noc. Coś jest nie tak z czasem gry, u mnie ściemniasię dopiero ok 1 godziny w nocy no i jest zdecydowanie za kótka ta noc.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07/09/2016 08:55 PM przez mef.)
07/09/2016 08:26 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
wal kimer Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 80
Dołączył: 03/01/2016
Reputacja: 2
Podziękował: 12
Podziękowano mu 41 raz(y)
Post: #232
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
W opcjach grafiki masz suwak do jasności Wink

Zjeżdżam na pobocze, muszę zmienić mapęBig Grin
07/09/2016 09:20 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
slawek_wroc Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 18
Dołączył: 02/06/2014
Reputacja: 0
Podziękował: 1
Podziękowano mu 0 raz(y)
Post: #233
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
Jest promods pod patch 1.25??
07/09/2016 10:50 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
wal kimer Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 80
Dołączył: 03/01/2016
Reputacja: 2
Podziękował: 12
Podziękowano mu 41 raz(y)
Post: #234
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
A wyszedł już pełen patch 1.25?

Zjeżdżam na pobocze, muszę zmienić mapęBig Grin
07/09/2016 10:59 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
err1911 Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd: Ruda Kameralna
Liczba postów: 244
Dołączył: 28/07/2015
Reputacja: 4
Podziękował: 753
Podziękowano mu 75 raz(y)
Post: #235
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
(28/08/2016 08:04 PM)RadolSzczecin napisał(a):  Zamieszany jest patch 1.25 (zmiana plików definicji itd)
Spodziewamy się niedługo nowego patcha, więc wypuszczanie nowej wersji mapy jeszcze na 1.24 trochę mija się z celem.
(za jakis czas i tak trzeba by na nowo wypuszczać mapę w nowej wersji)

Myslimy że lepiej się wstrzymać jeszcze trochę i dać już wersje mapy na patch 1.25
Powinniśmy też przy tej okazji dodać coś chyba nowego - oprócz oczywiscie poprawienia tych najbardziej krytycznych błędów.

Mamy wszystko już przygotowane pod nowy patch - teraz tylko czyścimy listę zgłoszonych błędów czyli naprawiamy.

No Radku 1.25 wydane! Teraz Twoja kolej! Mam nadzieję że to nastąpi już niebawem. Czekam z niecierpliwością ale nie poganiam.Wink

PS Wiem że termin wydania nowej wersji nie zależy tylko od Ciebie.
08/09/2016 10:48 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 945
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 75
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2599 raz(y)
Post: #236
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
Patch ukazał się dopiero wczoraj więc proponuje nie być 'w gorącej wodzie kąpanym'.
A tak w ogóle to ja uważam, że prawidłowo docelowy patch to dopiero będzie, gdy zostanie on dostępny do pobrania tutaj:
http://www.eurotrucksimulator2.com/update.php

Patch na steamie wciąż jest 'rozwojowy' i już są znane dość duże błędy na nim i pewnie za chwilę bedzie kolejna aktualizacja.

My już normalnie uruchamiamy mapę pod 1.25 i tutaj nie ma żadnych problemów bo uruchamialiśmy ją już za nim patch sie oficjalnie ukazał.
Chodzi tutaj bardziej o dokończenie nowych terenów które można dodać w nowej wersji mapy, ale musimy to wykończyć.

Nigdzie nie napisałem że mapa wyjdzie na drugi dzień po wydaniu patcha 1.25
Jestem nawet przeciwko wydawaniu czegokolwiek "na szybko" a takimi postami szczególnie na forum promodsa wymuszacie pośpiech.
Choć doprawdy nie wiem kompletnie czemu członkowie zespołu promods odpowiedzialni za publikacje tak temu ulegają i często wypuszczają w takim pośpiechu 'bubel' który potem trzeba łatać.

Jak ich potem opierniczam że się niepotrzebnie spieszą i lepiej porządnie to sprawdzić to piszą mi że to przez 'presje czasu i nacisk ze strony graczy'.

EDIT:
Powtórze - mapa jest już dawno dostosowana do 1.25
(dostęp do 1.25 mieliśmy o wiele wcześniej i już dawno pisałem o tym co sie zmieni i co nie bedzie działać)
Teraz dodajemy nowe to co już można dodać, ale najpierw musimy to posprawdzać.
Przy okazji z czasem patch 1.25 się 'wyklaruje' i SCS w nim poprawi co tam sknocił.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08/09/2016 01:42 PM przez RadolSzczecin.)
08/09/2016 01:27 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
 Podziękowań: err1911 , Tedy , .:KoxTrucker:. , bumbumek , Deczor , filipmix024
RadolSzczecin Offline
Trucker
****
Trucker

Skąd:
Liczba postów: 945
Dołączył: 07/12/2014
Reputacja: 75
Podziękował: 1
Podziękowano mu 2599 raz(y)
Post: #237
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
Dzisiaj (10.09.2016) powinna ukazać się wersja mapy na patch 1.25

Zostaliśmy jednak przy decyzji że nie dodajemy nic nowego w tej wersji mapy.
Wprowadzono tylko jakieś małe zmiany i zlikwidowano wększość błędów z ostatniej wersji.

Mapa RusMap wciąż nie będzie w pełni kompatybilna.
W ostatnim czasie brak kontaktu z autorem RusMapy , który musi mapę dostosować do ProMods.

Jesteśmy na etapie tworzenia 'def generatora', potem pakowanie mapy...itd
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10/09/2016 07:45 AM przez RadolSzczecin.)
10/09/2016 06:59 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
 Podziękowań: Hardcor123 , filipmix024 , .:KoxTrucker:. , err1911 , Marek_30 , bumbumek , Deczor
bumbumek Offline
stary gracz z czasów ZX-Spectrum
****
Trucker

Skąd: Poznań
Liczba postów: 1,414
Dołączył: 26/05/2014
Reputacja: 84
Podziękował: 2544
Podziękowano mu 2513 raz(y)
Post: #238
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
No właśnie, niepokojący jest totalny, dłuższy już brak odzewu ze strony ekipy tworzącej RusMap. Oby nie był to zły zwiastun, i swoisty koniec tejże mapy. Śledzę ich rosyjskie forum, i tamci krajani też są zaniepokojeni brakem jakiejkolwiek inicjatywy, czy też choćby hasła, że "żyjemy, i kompilujemy nową wersję dla 1.25". A tymczasem nic, cisza.

Oby me czarne myśli się nie sprawdziły...
10/09/2016 10:10 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
wal kimer Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 80
Dołączył: 03/01/2016
Reputacja: 2
Podziękował: 12
Podziękowano mu 41 raz(y)
Post: #239
ProMods 2.11 (1.25.x)
Lejdis end dżemtelmen, Promods 2.11 do ETS2 1.25 dostępny:
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć ukrytą treść.

Pobieranie Modyfikacji:


Goście nie widzą linków. Proszę, zarejestruj się TUTAJ, żeby zobaczyć ukrytą treść .

Zjeżdżam na pobocze, muszę zmienić mapęBig Grin
10/09/2016 11:45 AM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
DJ8925 Offline
Użytkownik
**
Użytkownik

Skąd:
Liczba postów: 27
Dołączył: 11/12/2014
Reputacja: 1
Podziękował: 11
Podziękowano mu 0 raz(y)
Post: #240
RE: ProMods 2.10 (1.24.x)
Tylko że i tak promods nie działa mimo przystosowania dalej wywala gra niekompatybilność
10/09/2016 12:00 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
Sponsor forum: EKLOCKI.NET - Sklep z klockami LEGO Warszawa